Продуктова фотосесия

Да купиш или да не купиш? Разбира се, че вариантът да кажеш „да“ на даден продукт е много по-висок, когато той изглежда добре. Ако го гледаш онлайн, отговорност за успешната продажба имат изображенията, с които е представен. И най-страхотната рокля, риза, червило, торта, диван, ваза, колие, картина и прочие, стока – може да изглежда кошмарно, ако не е заснета добре и по правилен начин.

Добавим ли тенденцията, продиктувана от технологичното време, в което живеем – всеки бизнес да е представен в дигиталното пространство със собствен сайт, за да достигне до потенциални клиенти от цял свят, получаваме извод, че качествената продуктова фотография е жизненоважна и в нея определено трябва да се инвестира, без компромиси. Защото реално, в над 70% от случаите, именно тя продава за вас.

Продуктовата фотография е подходяща за цял спектър употреби – от представяне на продукт в онлайн магазини и промоционални кампании, през каталози, брошури и менюта, до социални медии, външна реклама и имейл маркетинг. Всеки тип продукт си има най-подходящи начини за заснемане. За да придобиеш представа за сложността при заснемането на продукти, ще ти изброим различни стилове и типове заснемане:

  • Индивидуална снимка – продуктът се снима самостоятелно. Най-често това се прави на бял фон, в студио. Използва се в платформите за електронна търговия като Amazon, AliExpress и eBay, както и от много от най-добрите модни марки като тук от критично значение са точния цвят, обем, размер, мащаб и подобни характеристики за достоверност на продукта.
  • Групова/обща снимка – продуктът се снима заедно с други продукти, с които е свързан по някакъв начин. Може да са различни цветове на един и същ артикул или пък различни размери от продукта.
  • Заснемане на продукти с нормалният им размер, или в мащаб с други обекти за реална представа на размерите.
  • Детайлни / близки кадри – за да се подчертаят специфични детайли и уникални характеристики като текстура, материал, точен цвят и т.н.
  • Снимки с/в опаковката – нашият съвет е непременно да снимате с опаковката, ако сте инвестирали в страхотни разпознаваеми визии и брандиране.
  • 360-градусови кадри на продукта, заснет от всички страни за още по-реална представа на клиента
  • С модели всеки продукт става “по-жив” и по-представителен като показва на потенциалния клиент как би изглеждала върху него
  • Плоски, двуизмерни кадри, които се използват най-често за фотография за социалните мрежи, представяйки продукта в обща среда с други подобни на него или показвайки неговото предназначение
  • Лайфстайл и контекстуални снимки, в които продукта се снима в реалистична обстановка, с реални хора, в реална ситуация. Така потенциалният клиент може да си представи как сам употребява дадения артикул, да създаде емоционална връзка с него – и да го купи.

Всеки стил продуктова фотография има свои характеристики, предимства и техники на заснемане. Често, за да ти дадем най-доброто решение за твоя продукт и идеалните потенциални клиенти за него, правим анализ и стратегия за заснемането им, както и предлагаме комплексно решение за това. Това многолико представяне на дадения артикул е печеливша стратегия за маркетинга, защото задълбочава връзката с потребителя и изгражда доверие към продукта и бранда.

Ако вече осъзнаваш нуждата да създадеш качествени и добри изображения за твоя продукт, стока, услуга или бизнес, то те каним на предварителен разговор, с който не те ангажираме финансово по никакъв начин. На него ще коментираме какви продуктови кадри са ти необходими, къде и как ще бъдат използвани, колко кадъра на продукт искаш, колко на брой продукти, как би искал да бъдат представени, ще научим и повече за твоя бранд. До ден-два ще получиш подробна и конкретна оферта от нас спрямо твоите реални нужди, очаквания и потребности.

Продуктовата фотография е подходяща за цял спектър употреби – от представяне на продукт в онлайн магазини и промоционални кампании, през каталози, брошури и менюта, до социални медии, външна реклама и имейл маркетинг. Всеки тип продукт си има най-подходящи начини за заснемане. За да придобиеш представа за сложността при заснемането на продукти, ще ти изброим различни стилове и типове заснемане:

  • Индивидуална снимка – продуктът се снима самостоятелно. Най-често това се прави на бял фон, в студио. Използва се в платформите за електронна търговия като Amazon, AliExpress и eBay, както и от много от най-добрите модни марки като тук от критично значение са точния цвят, обем, размер, мащаб и подобни характеристики за достоверност на продукта.
  • Групова/обща снимка – продуктът се снима заедно с други продукти, с които е свързан по някакъв начин. Може да са различни цветове на един и същ артикул или пък различни размери от продукта.
  • Заснемане на продукти с нормалният им размер, или в мащаб с други обекти за реална представа на размерите.
  • Детайлни / близки кадри – за да се подчертаят специфични детайли и уникални характеристики като текстура, материал, точен цвят и т.н.
  • Снимки с/в опаковката – нашият съвет е непременно да снимате с опаковката, ако сте инвестирали в страхотни разпознаваеми визии и брандиране.
  • 360-градусови кадри на продукта, заснет от всички страни за още по-реална представа на клиента
  • С модели всеки продукт става “по-жив” и по-представителен като показва на потенциалния клиент как би изглеждала върху него
  • Плоски, двуизмерни кадри, които се използват най-често за фотография за социалните мрежи, представяйки продукта в обща среда с други подобни на него или показвайки неговото предназначение
  • Лайфстайл и контекстуални снимки, в които продукта се снима в реалистична обстановка, с реални хора, в реална ситуация. Така потенциалният клиент може да си представи как сам употребява дадения артикул, да създаде емоционална връзка с него – и да го купи.

ПРОЕКТИ

Вдъхнови се

свържи се с нас

За да те консултираме за най-подходящия вид фотография за твоите продукти и услуги